درخشش کودکان شهر پردیس در فستیوال «آی.کیو.مس» استان تهران

کودکان شهر پردیس در فستیوال «آی.کیو.مس» استان تهران در رده‌های مختلف خوش درخشیدند.
به گزارش صبح پردیس، آی.کیو.مس نوعی سیستم آموزشی است که باعث ایجاد اعتمادبه‌نفس و تسلط بر فراگیری علوم مختلف به‌ویژه ریاضی می‌شود.
با بهره‌گیری از این سیستم و با استفاده از وسایل کمک‌آموزشی، پویایی همزمان دو نیمکره چپ و راست مغز در کودکان محقق می‌شود.
در همین راستا، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه فرهنگی هنری شهرداری پردیس زمینه‌سازی برای توسعه این شیوه آموزش است که این اهتمام به تشکیل دوره‌های آموزشی انجامید.
بدین ترتیب کودکان شهر پردیس تحت آموزش این سیستم که در فستیوال استان تهران شرکت کرده بودند حائز رتبه‌های برتر و موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند.
در فستیوال آ.کیو.مس استان تهران و در رده سطح کیدز، محمد قائم سلیمی منظم رتبه دوم و زینب فلاح، سارینا پوردکان و آنیتا جاویدمهر به‌عنوان منتخبین در رده استار.آی، ریحانه محمودی رتبه نخست، فاطمه براتی رتبه دوم و احسان دانایی به‌عنوان منتخبین در رده استار.بی، رضا فلاح رتبه سوم و حنانه سروش، فاطمه سروش و ملینا زهدی به‌عنوان منتخبین در رده بیسیک سوگند حاجی حسینی رتبه نخست و آرش روحانی به‌عنوان منتخبین و در رده اینتر.آی، محمد مبین سروشه عنوان نخست و سینا غنی پور و مازیار روحانی به‌عنوان منتخبین معرفی شدند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا