جلوگیری از هرگونه ساخت‌و ساز غیرمجاز در بومهن

سرپرست شهرداری بومهن از آماده‌باش پلیس ساختمان برای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در ایام نوروز در شهر بومهن خبر داد.
به گزارش صبح پردیس؛ مرتضی مقدم سرپرست شهرداری بومهن اظهار داشت: واحدهای روابط عمومی، فضای سبز، خدمات شهری و حمل‌ونقل این شهرداری در ستاد نوروزی اقدامات مهمی را برای استقبال از مسافران و بهبود وضعیت ظاهری شهر انجام داده‌اند.

وی در خصوص فعالیت واحد روابط عمومی، گفت: نصب ۴۵۰ مترمربع بنر، تبریک سال نو، نصب ۷ هزار مترمربع آذین‌بندی، نصب ۳۶ لمپوست فرهنگی و ترافیکی، ایجاد غرفه‌های نوروزی با همکاری روحانیون اداره اوقاف، پخش راهنمای گردشگری و توزیع پک‌های فرهنگی بین مسافران ازجمله کارهایی است که توسط این واحد در ایام نوروز انجام می‌شود.

مقدم با اعلام اینکه تمامی واحدهای این شهرداری ازجمله پلیس ساختمان، مدیریت بحران، خدمات شهری در ایام نوروز در آماده‌باش کامل بسر می‌برند، افزود: این آماده‌باش برای جلوگیری از انجام هرگونه ساخت‌وساز صورت گرفته تا در این ایام از تخلفات جلوگیری به عمل آید.

سرپرست شهرداری بومهن ادامه داد: کاشت چمن، گل‌های فصلی، نشاء کاری، هرس فضای سبز، اجرای آبیاری تحت‌فشار و… نیز در ایام قبل و بعد سال نو از اقدامات واحد فضای سبز این شهرداری بوده است.

وی در خصوص اقدامات واحد خدمات شهری شهرداری بومهن نیز، اظهار کرد: از ۱۵ اسفندماه تا ۲۵ فروردین با آماده‌باش این واحد با توان صددرصدی نیروها و پرسنل، رنگ‌آمیزی و شست‌وشوی معابر، پل‌ها، جداول، نصب روشنایی معابر شهر را با همکاری اداره برق در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مقدم در خصوص اقدامات سازمان حمل‌ونقل شهرداری بومهن، نیز گفت: ساماندهی و شیفت بندی مالکین مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های درون و برون‌شهری را در ایام نوروز داشتیم، همچنین افزایش ساعت کاری معاینه فنی، نصب سرعت‌گیر، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، و،… را در ایام سال نو با همکاری و انسجام تمام نیروهای شهرداری به‌صورت مسنجم و با توان حداکثری به‌پایان رسانده‌ایم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا