برگزاری جشنواره خیریه سبزی‌پلو با ماهی در بومهن/ توزیع یک هزار و ۵۰۰ پرس سبزی‌پلو بین افراد مستمند

شهردار بومهن گفت: جشنواره خیریه سبزی‌پلو با ماهی در بومهن با هدف فرهنگ‌سازی برای رونق دادن به مبحث کمک به افراد بی‌بضاعت، برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، سعید علی بخشی در حاشیه برگزاری جشنواره خیریه سبزی‌پلو با ماهی که با حضور معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس، رضا خدادادی بخشدار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن، روسا، کارکنان و پرسنل ادارات شهرستان پردیس و حضور پرشور شهروندان این شهر در شهرداری بومهن در خصوص این مراسم، اظهار داشت: امروز با تلاش تمام مسؤولان برگزاری جشنواره خیریه سبزی‌پلو با ماهی را در شهر بومهن داشتیم.

وی بیان کرد: این جشنواره برای اولین بار در استان برگزار می‌شود که با همت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، پرسنل شهرداری بومهن و خیرین شهر برگزار شد.

شهردار بومهن با بیان اینکه این جشنواره به صورت خودجوش و بدون استفاده از بودجه شهرداری و فقط با کمک خیرین برگزار شده، گفت: شهرداری کوچکترین هزینه‌ای برای برپایی این جشنواره صرف نکرده بلکه با کمک خیرین و شهروندان برگزار شده تا مردم ما نیز شادی‌های خود ر با افراد مستمند و مستضعف تقسیم کنند.

جشنواره خیریه سبزی‌پلو با ماهی در بومهن برای رونق کمک به همنوع

علی‌بخشی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگ‌سازی برای رونق دادن به مبحث کمک به افراد بی‌بضاعت بود که این خصلت مهم ما ایرانیان است که ما را به انسان‌هایی نوع‌دوست می‌شناسند.

وی اضافه کرد: امروز در آستانه ساعت سال تحویل این جشنواره برپا شد و مقرر شده سبزی‌پلو با ماهی، غذای سنتی شب عید اکثر هم‌وطنان جمع‌آوری شود و در بین افراد مستضعف شهر تقسیم شود.

شهردار بومهن تصریح کرد: امروز حدود یک هزار و ۵۰۰ پرس سبزی‌پلو با ماهی به این جشنواره اهدا شده که در بین ۵۰۰ خانوار مستمند این شهر که توانایی تهیه این غذای سنتی را ندارند تقسیم شود.

علی‌بخشی اظهار کرد: با این اقدام شادی و بوی نوروز و سال نو را به خانه‌های افراد نیازمند خواهیم برد تا این افراد مانند مردمی که طبق سنت دیرینه در شب عید، سبزی‌پلو با ماهی تهیه می‌کنند بی‌بهره نمانند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا