تکمیل کلیه امور فازهای 3 و 4 شهر پردیس تا پایان مردادماه/ تحویل واحدهای فازهای 8 و 11 پردیس از مهرماه

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با اشاره به اینکه پیمانکاران قول دادند که تا پایان مردادماه کلیه امور مربوط به این فازهای 3 و 4 را به پایان برسانند، گفت: از مهرماه، هر ماه تعدادی واحد در فازهای ۸ و ۱۱ برای تحویل ارائه می‌دهیم.

به گزارش صبح پردیس، سعید غفوری در تشریح کارهای صورت گرفته در باب احداث و افتتاح واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس اظهار داشت: با توجه به عظمت پروژه مسکن مهر پردیس سال گذشته در گام اول حدود ۴۵۵۰ واحد در فاز ۱۱ افتتاح شد که از جمله این خدمات زیربنایی می‌توان به احداث یک باب کلانتری و سه باب مدرسه و یک باب مسجد و فضای سبز محله ایرانشهر، اشاره کرد.

وی افزود: در گام بعدی ۱۱۳۱ واحد در فاز ۳ واحدهایی را با مسجد محله‌ای و خدمات تجاری آن به مرحله افتتاح رساندیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه، اعتبارات اندکی از محل یارانه‌های مسکن به فاز ۳ و ۴ تخصیص‌یافته، خاطرنشان کرد: در این دو فاز اقدامات لازم جهت آماده‌سازی این فازها صورت گرفته است و پیمانکاران هم قول دادند که تا پایان مردادماه کلیه امور مربوط به این فازها را به پایان برسانند.

غفوری تصریح کرد: در هفته دولت ۴ باب مدرسه را افتتاح می‌کنیم که ۲ باب در محله پردیسان و دو باب هم در محله حصار قرار دارد و مدارسی که شروع به احداث آن نموده‌ایم بی‌شک از بهترین مدرسه‌های موجود خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در توضیح اعلام خبرهای خوش در هفته دولت خاطرنشان کرد: در هفته دولت خبرهای خوشی را درباره فاز ۹ به مردم عزیز خواهیم داد که این خبر خوش مربوط به انجام و تحویل فاز ۵ است که با تلاشی که در این روزها انجام می‌شود. جنوب بلوار صیاد شیرازی طی یک ماه آینده تحویل خواهند شد و طلسم تحویل ندادن واحدها را می‌شکنیم.

غفوری بیان کرد: به یاری خدا فازهای ۸ و ۱۱ بالای ۱۱۷۵ واحد را در اردیبهشت‌ماه تحویل دادیم و طبق توافقاتی که با شرکت عمران صورت گرفت قرار بر این شد از مهرماه، هر ماه تعدادی واحد برای تحویل ارائه بدهیم و هم‌اکنون ۱۸ باب مدرسه در فازهای مختلف پردیس آغازشده است. همچنین ۵ باب مسجد و ۲ باب کلانتری در حال تکمیل است و در بحث فضای سبز کارهایی در فازهای ۸، ۹، ۱۱ و ۵ انجام‌گرفته است که قطعاً تکمیل فضای سبز فاز ۸ نیز انجام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به تزریق مالی که از سقف ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون رسیده است تا پایان سال بخش عمده‌ای از مسکن مهر را تحویل خواهیم داد و از صبوری مردم بابت تاخیرات پیش‌آمده تشکر می‌کنیم و لازم است مردم عزیز این نکته را مدنظر داشته باشند که کل این شهر طی ۲۰ سال حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت داشته باشد و الان ۸۳ هزار نفر جمعیت را می‌خواهیم در این شهر اسکان بدهیم که کلیه خدمات روبنایی و زیربنایی و آب و فاضلاب و برق و گاز و مدارس و مساجد و کلانتری بر دوش شرکت عمران بوده است که ان‌شاءالله مردم صبوری کنند تا جایی که می‌توانیم کارهای انجام‌گرفته را تحویل مردم بدهیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا