تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب پردیس توسط خبرنگاران شرق استان تهران بازدید شد

به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب خبرنگاران شرق استان تهران از تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب پردیس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، رابعه کیانی سرپرست روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پنجمین روز از هفته صرفه جویی بنام آب، رسانه و افکار عمومی، بازدید خبرنگاران در راستای آشنایی این صنف با فرآیند تصفیه آب و با چرخانی فاضلاب جهت استفاده در مصارف مختلف برگزار شد.

وی افزود: آب از ارکان توسعه و نماد آبادانی است، از این رو باید با ارزش نهادن و مصرف صحیح و بهینه از آن باعث ارتقاء و توسعه این منطقه شد.

سرپرست روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در ادامه تصریح کرد: سالانه بازدیدهای زیادی از سوی اقشار مختلف جامعه از تصفیه‌خانه آب پردیس انجام می‌شود و شرکت آبفای شرق استان تهران نیز ضمن استقبال و همکاری با آنان خود را ملزم به ارائه اطلاعات و آموزش‌های لازم به آنان می‌داند.

گفتنی است خبرنگاران ضمن بازدید از تأسیسات تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب پردیس و همچنین آزمایشگاه مرجع آبفای شرق، در جریان روش‌ها و مراحل مختلف تصفیه آب و باز چرخانی فاضلاب قرار گرفتند و مسئولان آبفا، تصفیه‌خانه و آزمایشگاه نیز به سؤالات مطرح شده آنان پاسخ دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا