تصادف زنجیره ای ۶ خودرو در محدوده جاجرود تلفات جانی دربرنداشت

رئیس پلیس‌راه فرماندهی ویژه شرق استان تهران از تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در محدوده جاجرود واقع در شهر پردیس خبر داد.
به گزارش صبح پردیس، سرهنگ سیاوش محبی در خصوص علت واژگونی و تخلیه بار کامیون حامل کندوهای زنبور عسل در محدوده جاجرود، اظهار داشت: بر اثر واژگونی کامیون حامل کندوهای زنبور عسل در محدوده جاجرود، ۶ خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: ریزش کندوهای زنبورعسل در جاده سبب ایجاد ترافیک سنگین شده بود، البته این محدوده به‌طور کامل مسدود نشد، اما ترافیک بسیار سنگین بود که با تلاش همکاران من، بحمدالله کندوهای زنبورعسل از وسط جاده برداشته‌شده و راه باز شد.

رییس پلیس‌راه شرق استان تهران ادامه داد: ۶ خودرو شامل خودروهای سواری، ایسوزو و کامیونت بود که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و خسارات واردشده تنها، خسارات مالی بود.

محبی اضافه کرد: توصیه ما به رانندگان این است که افرادی که از پردیس به‌سوی تهران حرکت می‌کنند، در سرازیری جاجرود، سرعت مطمئنه را رعایت کنند، البته این عزیزان بدانند در این محدوده دوربین‌های ثبت تخلف نیز نصب‌شده و سرعت غیرمجاز ثبت و اعمال قانون خواهد شد.

رییس پلیس‌راه شرق استان تهران گفت: پلیس اجازه نمی‌دهد، عده‌ای با عدم رعایت قانون سبب وارد شدن خسارات جانی و مالی به دیگر رانندگان شوند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا