راه اندازی رشته ورزشی «تی. آر. ایکس» در سایت بانوان بوستان امام رضا پردیس/ انجام ورزش صبحگاهی و عصرگاهی بانوان در سه نقطه شهر پردیس

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر پردیس از راه اندازی رشته «تی.آر.ایکس» سایت بانوان بوستان امام رضا پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، هادی سوهانی در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی اظهار داشت: حضور پرشور شهروندان پردیس در همایش بزرگ پیاده‌روی بسیار مسرت‌بخش و امیدوارکننده است و بی‌شک برنامه فرهنگی ورزشی امروز نه پایان کار بلکه شروع حرکتی تازه و عظیم برای گسترش ورزش همگانی به‌عنوان پایه ورزش قهرمانی و همچنین عامل اصلی ارتقای سلامت شهروندان خواهد بود.

وی افزود: سعی و تلاش مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس و همچنین هیئت ورزش‌های همگانی شهر پردیس تداوم برنامه‌هایی ازاین‌دست با توجه به شرایط آب و هوایی است.

به گفته این مقام مسئول، برنامه امروز یکی از طرح‌های انگیزشی هیئت ورزش‌های همگانی شهر پردیس بود تا شهروندان دریابند که همگامی و همراهی در انجام ورزش‌های همگانی تا چه حد زیادی می‌تواند در افزایش نشاط و سلامت آنها تأثیرگذار باشد.

عضو شورای شهر پردیس و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی این شهر در ادامه از نشان دادن انسجام و همبستگی اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه خانواده بزرگ شهرداری پردیس در راستای ارائه خدمات شایسته به شهروندان و همچنین معرفی پتانسیل‌های پروژه بزرگ توریستی بام پردیس به‌عنوان دیگر اهداف برگزاری این همایش یاد کرد.

سوهانی در ادامه با دعوت از علاقه‌مندان به توسعه ورزش‌های همگانی در پردیس بیان داشت: ورزش‌های همگانی دارای 37 رشته متنوع است و در حال حاضر امر شناسایی افراد علاقه مند و کارشناس در این حوزه برای تشکیل کمیته‌های فنی و تخصصی پیگیری می‌شود.

وی از ایجاد شرایط لازم برای توسعه ورزش همگانی در مجتمع‌های مسکونی شهر پردیس خبر داد و گفت: نقاط مختلفی در سطح شهر برای انجام ورزش‌های همگانی در نظر گرفته‌شده و شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس آمادگی کامل برای توسعه این ورزش در مجتمع‌های مسکونی را دارد.

عضو شورای شهر پردیس گفت: رشته «تی.آر.ایکس» در سایت ویژه بانوان واقع در بوستان امام رضا (ع) پردیس به‌صورت رایگان راه‌اندازی می‌شود؛ همچنین آماده‌سازی مقدمات لازم برای انجام ورزش صبحگاهی و عصرگاهی بانوان در سه نقطه شهر پردیس صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا