بررسی طرح روستا تعاون برای اجرا در روستاهای شهرستان پردیس

فرماندار پردیس گفت: هدف از اجرای طرح روستا معکوس کردن جریان مهاجرت از شهر به روستا است.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پردیس که به بررسی اقدامات انجام‌گرفته در راستای طرح روستا تعاون اختصاص داشت، هدف از اجرای این طرح را معکوس کردن جریان مهاجرت با ایجاد شرایط مناسب برای زندگی روستایی دانست.

وی به برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در شهرستان اشاره کرد و افزود: در آن جلسه طرح روستا تعاون تشریح شد و با توجه به سیاست‌های دولت در توجه به روستاها، لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی برای مساعد کردن شرایط روستا به‌منظور افزایش کیفیت زندگی، تلاش مسئولانه‌ای انجام دهند.

فرماندار پردیس طرح روستا تعاون را یکی از فرصت‌های به وجود آمده توسط دولت برای حرکت به سمت پیشرفت و آبادانی روستاها دانست و خاطرنشان کرد: این طرح بسیار کاربردی و عملیاتی است؛ اما موفقیت آن در گرو ابتکار، خلاقیت و تعهد مجریان و همکاری روستاییان است.
حیدری تحقیق، مطالعه و درایت را راه عبور از مشکلات روستاها ذکر کرد و تصریح کرد: مردم باید نسبت به قوانین و شرایط آگاه شوند و در جریان امور قرار گیرند تا با هم بتوانیم مشکلات را برطرف کرده و شرایط را برای زندگی بهتر مردم در روستاها فراهم کنیم.
وی در پایان از حاضرین در این نشست خواست نسبت به برنامه‌ریزی بر اساس ظرفیت‌ها و اولویت‌های روستایی شهرستان هم سو با طرح روستا تعاون اقدام کنند تا نتیجه مناسب هر چه زودتر فراهم آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا