با اتحاد و مشارکت به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب باشیم

امام‌جمعه پردیس گفت: باید دست در دست یکدیگر با اتحاد و مشارکت به دنبال تحقق آرمان‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری باشیم.
به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی مرقد امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی که در مسجد الغدیر شهر پردیس برگزار شد، اظهار داشت: دو روز پیش حمله تروریستی به حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی صورت گرفت این حرکت وحشیانه جنایت هولناکی بود.

وی افزود: در این حمله وحشیانه خون بسیاری از افراد بی‌گناه ریخته شد و تعدادی به شهادت رسیدند که این اقدامات حوادث تلخی را در رقم زد.

توسلی خاطرنشان کرد: دشمنان چندین سال است آرزو می‌کنند امنیت را در داخل کشورمان به هم بزنند؛ اما پس از این همه سال آمدند و این جنایت کورکورانه را مرتکب شدند.

امام‌جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: دشمنان توقع دارند ملت و دولت‌مردان ما و در رأس آن مقام معظم رهبری عقب‌نشینی کرده و با این اقدام در اراده‌شان تزلزلی به وجود آید.

وی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که این حادثه را ترقه‌بازی و حرکتی بزدلانه و کورکورانه دانسته که توسط این افراد پست به وجود آمده گفت: این کار نه ارزش سیاسی داشت و نه در رتبه ضد امنیتی برای کشورمان اثر منفی بر جای گذاشت.

وی گفت: این‌گونه حرکات تأثیری بر اراده ملت ما ندارد و تزلزلی در اراده ملت به وجود نمی‌آورد زیرا دوستان انقلاب، بزرگان اسلام در سطح دنیا این حرکت را محکوم کردند اما وهابی‌های عراق، عربستان سعودی و گروه‌های تکفیری بسیار خوشحال شدند.

توسلی افزود: دشمنان به خیال خود خوشحال هستند که بعد از سال‌ها توانستند یک حرکت این‌گونه را در کشورمان انجام دهند اما باید بدانند این حرکات هیچ ارزش ضد امنیتی و سیاسی برای کشورمان نداشته و طبق بیانات حضرت امام و مقام معظم رهبری ترقه‌بازی بیش نبوده است.

امام‌جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: باید توجه داشته باشید این اقدام ناجوانمردانه به هیچ‌وجه از عظمت و تلاش وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقتدر انتظامی کم نمی‌کند.

وی اضافه کرد: وزیر اطلاعات اعلام کردند در دو سال اخیر بیش از ۱۰۰ مورد شبیه همین گروه‌های تروریستی خنثی و عملیات‌های آنها بدون نتیجه مانده دستگیر و به مجازات رسیدند؛ اما چون به صحنه عملی نرسیده مردم متوجه آن نشدند.

توسلی بیان کرد: نیروهای امنیتی ما به‌صورت شبانه‌روزی آماده و هوشیار هستند. سپاه پاسداران ما با اقتدار چه درون مرزهای کشور و چه در خارج مرزها به‌خصوص سپاه قدس، در عراق، سوریه و مشاوره‌هایی که می‌دهند جان تکفیری‌ها را گرفته و آنها را مستأصل کرده است.

امام‌جمعه شهرستان پردیس گفت: نیروی انتظامی هوشیارانه از امنیت کشور حراست می‌کنند و این حرکت‌ها نمی‌تواند در اراده آنها برای حفظ امنیت کشور خللی به وجود بیاورد.

وی افزود: این‌گونه حرکت‌ها باید برای آحاد مردم، مسئولان و همه گروه‌ها یک هشدار باشد و بدانند ما دشمن داریم و دشمنان ما همیشه در کمین کشور و ملت ما هستند.

توسلی ادامه داد: باید دست در دست یکدیگر با اتحاد و مشارکت به دنبال تحقق آرمان‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری باشیم.

امام‌جمعه شهرستان پردیس اضافه کرد: افرادی که مخالف هستند که چرا ما پول به بشار اسد می‌دهیم و یا برای حفاظت از سوریه و عراق نیروهایی اعزام می‌شوند بدانند این کار برای این است که جبهه تکفیری‌ها به کنار مرزهای کشورمان کشیده نشود.

وی تصریح کرد: اگر این اقدام وجود نداشت هر هفته و هر ماه شاهد این حوادث تلخ در کشور می‌بودیم و امروزه ما دشمن را در خاک سوریه و عراق به خاک و خون می‌کشانیم.

توسلی ضمن سپاس از مدافعین حرم گفت: این رزمندگان ما از جان و همه زندگی خود گذشتند و با جان‌فشانی خود باعث شدن بنده و شما در آرامش باشیم.

امام‌جمعه پردیس گفت: امروز همه مردم کشورمان به کارها و اقدامات ارزنده و بزرگ مدافعین حرم در حفاظت از کشورمان پی برده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا