بازشماری آراء شورای شهر بومهن به‌پایان رسید

رییس حوزه انتخابیه شهرستان پردیس با اشاره به بازشماری ۱۷ درصد شعب اخذ رأی بومهن گفت: بازشماری آراء شورای شهر بومهن به‌پایان رسید.
به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری در خصوص بازشماری آراء شعب اخذ رأی شهر بومهن اظهار داشت: بر اساس وظیفه قانونی که داشتیم به شکایات و اعتراضات افراد در خصوص انتخابات شهر بومهن که بازبینی تعدادی از صندوق‌های شهر بومهن است رسیدگی کردیم و تا الان ۱۷ درصد صندوق‌های شهر بومهن بازنگری و نتیجه را به هیئت محترم نظارت اعلام کردیم.

وی افزود: در بازبینی صندوق‌ها نمایندگان کاندیداها و هیئت نظارت حضور داشتند، بعد از تأیید هیئت نظارت نتایج را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان پردیس بابیان اینکه بازشماری آراء مغایرت‌های قابل‌توجهی را نشان نداد، گفت: ما سعی کردیم در حد توان حق را منعکس کنیم، بازشماری آراء در شهر بومهن تمام شد و دیگر این بازشماری ادامه نخواهد داشت.

وی افزود: اگر کاندیداهای بومهن اعتراضی نسبت به عملکرد هیئت نظارت و اجرایی شهرستان داشته باشند دو روز فرصت دارند اعتراضات خود را به هیئت نظارت و اجرایی استان ارائه کنند و هیئت نظارت استان نیز ۱۵ روز وقت رسیدگی به این اعتراضات را دارد.

منیع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا