بازدید محققان ایرانی مقیم خارج از کشور از پارک فناوری پردیس

محققان برجسته ایرانی مقیم خارج از کشور در حوزه سلول های بنیادی، در راستای برنامه‌های دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول‌های بنیادی با توانمندی‌های پارک فناوری پردیس در این حوزه از نزدیک آشنا شدند.

به گزارش صبح پردیس، در راستای برنامه‌های دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول‌های بنیادی، محققان برجسته ایرانی مقیم خارج از کشور، از نزدیک با توانمندی‌های پارک فناوری پردیس آشنا شدند.

این بازدید که با حضور معاون امور بین‌الملل و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس انجام شد، 20 محقق ایرانی غیر مقیم با فعالیت‌ها، خدمات و پروژه‌های ملی و بین‌المللی پارک فناوری پردیس از جمله جایزه مصطفی‌(ص) و همچنین برنامه‌ها و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان از ایرانیان غیر مقیم آشنا شدند.

همچنین مدیران عامل و نمایندگان دو شرکت سیناسل و پیشگامان پژوهش آناهیتا، عضو پارک فناوری پردیس، به معرفی فعالیت‌‌های شرکت خود در حوزه سلول‌های بنیادی پرداختند.

گفتنی است در این برنامه که با بازدید از شرکت سیناسل و کلین‌روم  همراه بود، بازدیدکنندگان ضمن ابراز علاقه‌مندی برای فعالیت در کشور، تأکید بسزایی بر موضوع حمایت‌های قانونی از مالکیت معنوی پروژه‌ها داشتند.

لازم به ذکر است پارک فناوری پردیس، در جوار شهر پردیس واقع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا