احداث دهیاری در روستاهای اصطلک و واصفجان بومهن/ پیگیر بهره‌برداری از بیمارستان الغدیر هستیم

بخشدار بومهن گفت: روستاهای اصطلک و واصفجان ابلاغ ارتقاء خود را دریافت‌ کردند و دهیاری در آنها تاسیس می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، رضا خدادادی در‌ خصوص ثمرات بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان الغدیر اظهار کرد: امروز پس از سال‌ها تلاش میزبان وزیر بهداشت و معاونانشان، استاندار و دیگر مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی بودیم.

وی بیان کرد: باعث خرسندی است بیمارستان الغدیر که بیش از چهار سال از آغاز کارهای عمرانی و زیرساختی آن برای احداث بنا می‌گذرد، به مراحل پایانی نزدیک می‌شود.

بخشدار بومهن افزود: تمام تلاش‌های مرحوم جابر انصاری خیر سازنده این بیمارستان برای افتتاح و بهره‌برداری از آن بود که متأسفانه موفق به درکنار ما بودن و دیدن این بهره‌برداری نشد.

وی گفت: تلاش و پی‌گیری‌های صورت‌گرفته با مجمع خیرین سلامت پردیس و کشور منجر به حضور وزیر بهداشت و معاونینشان در مجموعه بیمارستان الغدیر شهر بومهن شد که برنامه‌ها و مصوبات خوبی خروجی این جلسه بود.

خدادادی ادامه داد: طی ۱۰ روز آینده با حضور تیم اعزامی از وزارت بهداشت پی‌گیری‌ها و جلساتی که وراث مرحوم انصاری خواهند داشت، بیمارستان الغدیر طی شش‌ماه آینده با قول مساعد وزیر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: امیدواریم شاهد راه‌اندازی بیمارستان در طی ماه‌های آینده باشیم و شهروندان بدانند ما پی‌گیری و تلاش خود را ادامه خواهیم داد تا مردم شهیدپرور شهر بومهن و شهرستان پردیس استفاده کنند.

بخشدار بومهن تصریح کرد: این خدمات به‌ویژه برای روستایی‌های بومهنی بسیار مفید خواهد بود، زیرا این روستاها از مناطق بسیار محروم استان و از نعمت درمان بی‌بهره ماند‌ه‌اند و در‌حال حاضر برای درمان به شهر تهران مراجعه می‌کنند، بنابراین با این اقدام بسیاری از مشکلاتشان حل خواهد شد.

احداث دهیاری در روستاهای اصطلک و واصفجان بومهن

وی در‌خصوص ابلاغ احداث دو دهیاری جدید‌التأسیس در بخش بومهن اظهار کرد: از زمانی‌که بنده به‌عنوان بخشدار بومهن معرفی شدم این بخش دارای سه دهیاری بود که در سال ۹۴ تعداد دو دهیاری دیگر به بخش افزوده شد.

خدادادی اذعان کرد: این دو دهیاری ساخته شدند و با انتخاب دهیار شروع به فعالیت کردند، اما خوشبختانه با پی‌گیری‌هایی که از سال ۹۶ برای احداث و ارتقاء دو دهیاری دیگر در بخش بومهن انجام شد، روستاهای اصطلک و واصفجان ابلاغ ارتقاء خود را دریافت‌ کردند و تعداد روستاها به هفت عدد رسید.

وی با بیان این‌که این دو دهیاری به‌زودی تأسیس و راه‌اندازی خواهند شد، گفت: همچنین تعداد اعضای شورای اسلامی روستاها نیز از هفت عضو به ۹ عضو افزایش یافت که امیدواریم با توسعه دهیاری‌ها شاهد ایجاد اشتغال و فضای بهتر در حوزه‌های خدماتی و عمرانی باشیم.

بخشدار بومهن در پایان متذکر شد: امیدواریم با این ارتقاء خدمات بهتر و بیشتری به روستاها ارائه شود و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا فعالیتی بیش از پیش از خود نشان بدهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا